miamioocytes.blogg.se

Här berättas om mitt trevliga halvår i Miami under våren 2013. Allt från farliga alligatorer, dykning på 30 meters djup, 8 h labbdagar och långa dagar på Miami Beach.

Sunset place and Iron Man 3

En så ovanlig tid som klockan 11 började den film som Johan längtat efter att se. Premiär idag för Iron Man 3, en film som jag inte har något intresse av, men som jag självklart följer med Johan och ser, om  han så gärna vill det. 
En film med strider, plåtrustningar, slagsmål, fighter, odödlighet, explosioner och extremt höga ljud. Det bästa med filmen var att den utspelades i Vizcaya, bara 5 minuter ifrån där vi bor, där vi har varit. Den onda mandarinen bor alltså i ett numera museum, och många av striderna utspelade sig här i Miami, på platser vi känner till! Att tillägga var att filmen var i Imax, extra bra 3Dkvalitet. Dock märkte jag inte så mycket av den "extra" biten, tyckte det var väldigt likt vanlig 3D... Men Johan var helt lyrisk, så roligt att se honom så glad! 
Johan som Tony Stark, huvudpersonen i filmen. Ganska likt faktiskt. Johan var helt överlycklig! :)
Avslutade dagen med shoppning i köpcentrat och till sist Frappuccino på Starbucks. Milkshake med chokladbitar, mums! 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: