miamioocytes.blogg.se

Här berättas om mitt trevliga halvår i Miami under våren 2013. Allt från farliga alligatorer, dykning på 30 meters djup, 8 h labbdagar och långa dagar på Miami Beach.

Vansbro!

Min uppladdning i år inför Vansbro: 3 månaders vila utan någon som helst träning, och lite mer vila efter det. Denna gång gällde det att ladda upp med koffeinhaltiga energidrycker, för att försöka att vara i samma form som jag var förra året. Fick med mig Johan i år som pepphjälp och draghjälp (svårare förra året, då han var i Australien...). Hela familjen Larsson Bolin följde med upp till Dalarna, väldigt trevligt. Johans första lopp, som vanligt så taggad! Jag också! 
 
På med all utrustning. Nu kör vi! 
Ser ni mig? Jag är uppe till höger... :) Någonstans...
Johan slog mig med fyra sekunder. Tiden i år blev 56.40. Under timmen, jag får vara nöjd! Jag får helt enkelt hålla mig i Sverige nästa halvår, samt träna lite mer simning. Helt enkelt! 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: