miamioocytes.blogg.se

Här berättas om mitt trevliga halvår i Miami under våren 2013. Allt från farliga alligatorer, dykning på 30 meters djup, 8 h labbdagar och långa dagar på Miami Beach.

Hittade fin tjej på stan!


Fina staden Norrtälje, kortet taget på Norrtäljeån som går mitt igenom centrum. Så fint porlande, så underbar luft, så vacker fågelsång, ja detta har jag inte upplevt på ett halvår. Inte finns några åar, god luft eller fågelsång där jag har varit. Inte alls.
Första dagen här på ett halvår. Jag har saknat detså mycket! Idag blev det en heldag i centrum trots stängda affärer och endast caf'éer öppna. Idag med toppensällskap, Samantha! 
 

Mycket prat om allt mellan himmel och jord. Tänk vad mycket jag har missat på ett halvår? Shit, vad tiden går fort och saker förändras. Tiden går fort när man har roligt, som jag hade i Miami. Man kanske inte ska ha kul, då går tiden för fort. Nej, det låter tråkigt...
Jag har i alla fall saknat hallontårta och Mer! Så underbart med Sverige!
 

I Norrtälje har de tydligen en utrotad trädsort, med blåa löv. Helt fantastiskt! 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: