miamioocytes.blogg.se

Här berättas om mitt trevliga halvår i Miami under våren 2013. Allt från farliga alligatorer, dykning på 30 meters djup, 8 h labbdagar och långa dagar på Miami Beach.

Den unga damen fyller 90!

Idag firades ungdomen med en trevlig midsommarfest! 90 år är stort, jag önskar jag blir så gammal. Vilket liv, vilka upplevelser. Att se världen och samhället förändras så mycket som det gör på nittio år. Häftigt! Jag är avundsjuk! 


Många trevliga och kända ansikten. Största överraskningen var Kerstins närvaro! Tack, för en trevlig kväll med mycket skratt och prat. Underbart Kerstin, att du var med, jag är så glad för din skull! 
På bilden kan vi se familjen Starck. Mammas kusiner och födelsedagsbarnet! Stiligt värre! 
Under kvällen blev jag lockad att vara med på Tough Viking som går i Stockholm i början av september. Ett lopp likt det Mud race som vi sprang i Miami, med lerkrypning, repstegar, kalla isbad och PAIN. Awesome! Någon som vill joina mig? 
http://toughviking.se
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: