miamioocytes.blogg.se

Här berättas om mitt trevliga halvår i Miami under våren 2013. Allt från farliga alligatorer, dykning på 30 meters djup, 8 h labbdagar och långa dagar på Miami Beach.

American Dessert Time

Dagen till ära var det dags att baka! Katja har många gånger hintat om att vi ska baka Cupcakes, så nu blev det upp till bevis. Med de perfekta ingredienserna som vi fick i present av Katja, hjärtströssel och formar från Sverige, så kunde det inte bli annat än bra! 
Det blev stor uppskattning på labbet, alla tyckte om cupcakes. Alla var väldigt fascinerade av att man kunde köpa strössel med olika former i Sverige. Här i Amerika kan man tydligen bara köpa strössel formade som kulor. Tråkigt tycker jag, jag hade förväntat mig mer av USA, som har så mycket olika sorters desserter mm. 
Du skulle varit här, Katja! :) De blev väldigt fina också, tack vare dig! 
BETYG: 5 av 5 :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Katja
skriven :

Åh! Gillar skarpt! Superfina!!!

2 Mumso
skriven :

Det ser väldigt gott ut!