miamioocytes.blogg.se

Här berättas om mitt trevliga halvår i Miami under våren 2013. Allt från farliga alligatorer, dykning på 30 meters djup, 8 h labbdagar och långa dagar på Miami Beach.

Vad lyssnar Miami på?

RixFM är den bästa svenska radiokanalen. De spelar de aktuella låtarna, precis så ofta jag vill höra dem, med många repetitioner varje dag. Jo, jag är den typ av person som gillar samma saker hela tiden, och som aldrig får nog av tjatigheter. De har alltid roliga Ola Lustig som drar massa lustiga, konstiga, dumma och roliga kommentarer. De gör massa roliga utmaningar och har roliga tävlingar varje morgon, som får en att skratta, gråta, dock aldrig fått mig att stänga av radion! Jag har saknat RixFM jättemycket, tills idag...
Jag har funnit RixFMs tvillingkanal i Miami. Den heter 90s to Now, Miami 93.9, och är precis lika tjatig som sin tvilling. Spelar 90tals låtar, med repetitioner flera gånger dagligen. De flesta låtar har jag faktiskt hört! Allt är även på engelska, för den som vill träna sina språkkunskaper (tex jag!) Och så har de denna kopia av Ola Lustig, som gör massa konstiga och knäppa grejer. Yes, en mindre anledning att längta hem! 
Lyssna på: http://www.iheart.com/live/4243/?autoplay=true
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: