miamioocytes.blogg.se

Här berättas om mitt trevliga halvår i Miami under våren 2013. Allt från farliga alligatorer, dykning på 30 meters djup, 8 h labbdagar och långa dagar på Miami Beach.

En totalförändring!


Vi ska köra en tävling! Finn ett fel! Det finns fyra bilder nedan, där det finns en skillnad mellan första och andra bilden på Johan resp Frida! Ni ska lista ut vad! Den som vinner får en applåd!

Förutom ovanstående förändringar så har vi varit i Dadeland Mall idag. Ett köpcentrum med ett hundratal butiker, endast 5 tågstationer bort från Brickell. Jättelätt att ta sig dit. En mysig dag med Victorias secret, nya simgrejer, affisch med One Direction och god och billig mat.
Att lägga till är att klippningen kostade 65 kronor(!) SJUKT billigt! Alla som ska till Miami kan spara klippningen tills ni är här! Johan var i alla fall supernöjd med priset, han till och med bjöd mig på min klippning! Snäll pojkvän! :)
Mitt huvud känns flera kilo lättare och håret känns så kort. Men det är nog bättre såhär i denna värme! 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Stiliga ni är!

2 Åsa Starck
skriven :

Jätte-fina blev ni! Måste kännas skönt!

3 Gun Britt
skriven :

Tjusigt! Blir man även gladare av att vara nyklippt? :)

4 Anonym
skriven :

Vilken skillnad före och efter! Snyggingar!

5 Samantha
skriven :

vackra :') hoppas ni har det bra!