miamioocytes.blogg.se

Här berättas om mitt trevliga halvår i Miami under våren 2013. Allt från farliga alligatorer, dykning på 30 meters djup, 8 h labbdagar och långa dagar på Miami Beach.

Miami Half Marathon 2013

Denna tävling har fått ett unikt deltagande. Från ett land som inte deltagit innan, från befolkning som inte är vana att springa i 30 graders värme och gassande sol. Det är Frida och Johan som gjort något unikt idag. 
Jag kan stolt säga att jag, trots inte en enda kilometer sprungen sedan Lidingöloppet förra året, tagit mig igenom 21.0975 kilometer (13.1094 miles) i gassande sol. Loppet startade redan klockan 6.15 på morgonen, men redan då över 20 grader varmt. Tur för oss att vi är jetlaggade fortfarande - att gå upp tre på morgonen är inga problem.
Jag rekommenderar att uppleva en ny stad på detta sätt - de har stängt av hela staden för bilar, så du kan ta dig fram utan att vara rädd för att bli överkörd, du hinner uppleva och se mycket - det går inte så fort framåt, du blir solbränd på en och samma gång. Hur bra som helst!
 
Och.... du får tyyp COOLASTE medaljen ever! Check it out and be jealous!
 
Nya äventyr väntar! Nu väntar pool och träningsvärk! :(
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

SJUKT TIDIGT men bra gjort!