miamioocytes.blogg.se

Här berättas om mitt trevliga halvår i Miami under våren 2013. Allt från farliga alligatorer, dykning på 30 meters djup, 8 h labbdagar och långa dagar på Miami Beach.

Här ska vi bo!

Här har vi vår fina lägenhet, där vi ska bo i hela fem månader. Se hur lyxigt vi har det!
En tvåa på sjunde våningen centralt i Brickell. Vi har ett sovrum, kök/vardagsrum och badrum med badkar! På våningen nedanför oss finns pool, varm jacuzzi och stort gym. Här kommer bilder på lägenheten...
 
Här ska vi nog kunna trivas! 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Kerstin Starck
skriven :

Underbaraste Frida och din Älskade Johan!
Ja, orden blir tämligen blasé. Detta kan nog inte komma närmare drömmen, åtminstone för många.
Själv har jag ingen erfarenhet. Men, vädret ligger runt 0-an, i Roslagen, viner iskallt runt kinden.

Jag älskar att ni får uppleva detta äventyr. En DRÖM!
Jag gläds så med er!
Tack att jag finns med dig, Frida, lite extra i synligt Hjärta.
Kanske det svarta, du fick av mig en gång?

Tänker på er på massor av varma tankar!
Kram och Allt Gott!
Kerstin Starck