miamioocytes.blogg.se

Här berättas om mitt trevliga halvår i Miami under våren 2013. Allt från farliga alligatorer, dykning på 30 meters djup, 8 h labbdagar och långa dagar på Miami Beach.

1 år med älsklingen!

Firade ett helt underbart år med älskade Johan Erik Larsson idag. Han bjöd mig på middag, ris och kyckling, med efterrätt kladdkaka med jordgubbar och grädde. Utsökt! Och rosorna luktade underbart, precis en sån här dag ville jag ha! 
Ett år har gått såå fort. Ett år fyllt av en gemenskap jag aldrig upplevt förut. Vi har gjort allt tillsammans, tränat, ätit, umgåtts med vänner, pluggat, sovit... Ja, allt! Till och med en Svensk klassiker, där Johan följde med mig på 3 av 4 deltävlingar, den enda han missade var Vansbrosimningen. Han är en stöttepelare som ingen annan, och ger mig kraft och energi! Kort och gott, du är mitt allt! <3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: