miamioocytes.blogg.se

Här berättas om mitt trevliga halvår i Miami under våren 2013. Allt från farliga alligatorer, dykning på 30 meters djup, 8 h labbdagar och långa dagar på Miami Beach.

Flintstones-bilen

Vi har sett ett antal sådana här bilar på senaste tiden. Bilar och bilar, ja jag vet inte riktigt vad jag ska kalla "fordonet". En fyrmannacykel? Fyra personer får plats, och alla trampar på egna trampor och bidrar till farten framåt. Det är bara den som sitter till vänster längst fram som kan bromsa och styra, men gasa kan alla göra och alla har en egen ratt! Det ser ut som en bil från Flintstones family, sån där som man sparkar sig fram med. 
Jag vill ha en! Miljövänligt, roligt och aktiverande! Hela familjen får känna sig delaktigt! :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: